هبوط

مرا کسی نساخت٬ خدا ساخت. نه آنچنان که «کسی میخواست»٬ که من کسی نداشتم. کسم خدا بود٬ کس بی کسان.

هبوط

مرا کسی نساخت٬ خدا ساخت. نه آنچنان که «کسی میخواست»٬ که من کسی نداشتم. کسم خدا بود٬ کس بی کسان.

پیشینه

.... می دونی که خدای بزرگ، اگر چیزی را به بنده اش بدهد،هیچکس نمی تواند آن را از او بگیرد، و اگر نخواهد،بنده اش به چیزی برسد،حتما نخواهد رسید داستان من هم مثل دیگران است،از سال ۷۹ تا حالا اتفاقات زیادی برای من رخ داده که بعضی از اونا تلخ و بعضی هم شیرینه، ولی یادتون باشه اگه خوشی و شیرینی در زندگی داشتید،لذت وکیف اونو با دیگری تقسیم کنید، که در غیر این صورت،شیرین نخواهد بود. و اگر تلخی و ناکامی داشتید، تنهایی تحمل کنید.خیلی بعیده  برای درددل کسی را پیدا کنید که،وقتی براش حرف می زنید، سبک بشید!من که اینطوری هستم و فکر می کنم اگه بگم، دیگری را هم اذیت می کنم! خلاصه: اگر گوشی پیدا کردید، خسته اش نکنید.چون اگه از دستش بدید دوباره سخت بدست میاد!! راستی می خواستم به دوستانم بگم من امروز برگه   عدم سوءپیشینه ام را گرفتم !محمد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد