هبوط

مرا کسی نساخت٬ خدا ساخت. نه آنچنان که «کسی میخواست»٬ که من کسی نداشتم. کسم خدا بود٬ کس بی کسان.

هبوط

مرا کسی نساخت٬ خدا ساخت. نه آنچنان که «کسی میخواست»٬ که من کسی نداشتم. کسم خدا بود٬ کس بی کسان.

کتاب بخوانیم !

خواستم خواهش کنم که کتاب ،فرهنگ سکوت را یک بار بخوانید. همچنین کتاب گریز از آزادی را نیز! راستی امروز سالروز شهادت دکتر علی شریعتی هم هست.یادش گرامی و راهش پر رهرو باد.

نظرات 4 + ارسال نظر
یک دوست جمعه 29 خرداد 1388 ساعت 10:40 ب.ظ

ای خداوند!
تو که به بنی آدم را کرامت بخشیدی!
تو که امانت خاص خویش را بر دوش بنی آدم نهاده ای!
تو که همه پیامبرانت را برای تعلیم کتاب وتجقق عدالت مبغوث کرده ای !
تو که عرت را ار آن, خودمی خوانی واز آن, پیامبران خود و از آن انسان هایی که ایمان دارنذ...
ما انسانیم,
به تو و پیامبران تو,ایمان داریم
آزادی و عدالت و عزت را از تومی خواهیم,ببخش که سخت محتاجیم. دکترشریعتی

سلام دوست من: لطفا برای من و دیگر عزیزانی که این مطلب زیبایت را می خوانند،آدرس متن ارسالی از دکتر شریعتی را نیز بفرستید. متشکرم.محمد

یک دوست یکشنبه 7 تیر 1388 ساعت 10:57 ب.ظ

سلام
مطلب از کتاب «شهادت »دکتر شریعتی است که مجموع دو سخنرانی استاده.

یک دوست یکشنبه 7 تیر 1388 ساعت 11:26 ب.ظ

سلام
شما هم لطفا نویسنده کتاب سکوت بره ها وگریز از آزادی را معرفی بفرمایید ؛ممنون می شویم.

محمد چهارشنبه 17 تیر 1388 ساعت 07:47 ق.ظ

کتاب فرهنگ سکوت:نوشته پولو فریر

کتاب گریز از آزادی: نوشته اریش فروم

در ضمن من اشتباها کتاب سکوت بره ها را بجای کتاب فرهنگ سکوت، نوشته بودم که اصلاح میکنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد